"Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім бөлімі Новоселовка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ
КГУ "Общеобразовательная школа села Новоселовка отдела образования по Шортандинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қайталау сабағы.

08.02.2018

Сабақтың тақырыбы: Қайталау сабағы.

Сабақтың мақсаты:  Оқушылардың осы күнге

дейін алған білімдерін тиянақтап, қайталау.Сын тұрғысынан ойлау техникаларының

элементтерін пайдалана отырып оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттеріне және

сөйлеуге дағдыландыру.Оқушылар бойына адамгершілік қасиеттерін енгізу.

Дамытушылық:Оқушылардың ой-өрісін, өзіндік іс-әрекетін, логикалық

ойлау қабілетін дамыту.

Тәрбиелігі: Алғырлыққа, шапшаңдылыққа, ауызбіршілікке тәрбиелеу.

Сабақ түрі:  Сайыс сабағы.

Әдіс – тәсіл:  Түсіндіру, сұрақ-жауап,

өздік есептеу,салыстыру.

Көрнекілік: Сандықшалар, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.

Сабақтың

барысы: 

1. Ұйымдастыру

кезеңі:

Сабаққа әзірлену.

Амандасу түгендеу.

Шаттық шеңбер құрамыз.                                                                                                      Оқушылар:                                                                                                                       

Сабаққа біз

даярмыз                                                   

                                   Жалқаулықты қоямыз                                                                                                

Үздік оқып әрқашан                                                                                       

                     Кілен бестік

аламыз.                                                                                                 

Мұғалім:                                                                                               

Математика керек әр күнге,                                                                        

Математика керек әркімге.                                                                         

Есеп қажет өмірде,                                                    

                                   Есепсіз

білім білім бе?- дей келе,

2.Үй

тапсырмасын тексеру.

 Бүгінгі "Қайталау" сайыс сабағымызды

бастаймыз.Оқушылар екі топқа бөлінеді, әр топтың өз көшбасшысы болады.                                                                                                                      

 Таныстыру. 1 топ "Алғырлар":

"Алғырлар"

озып шығып бәйге

аламыз,                                                   

Аты аңызға айналған,                                                 

                             "Алғыр"

бала атанып,                                                                                   

Бізде ғалым боламыз.

2 топ "Тапқырлар":

Біз мақтанбаймыз "тапқырмыз" деп,                                                 

    Таудай бірақ талабымыз.                                                                   

Келешекте өскенде,                                                                                   

Үлкен ғалым боламыз.

2.Негізгі бөлім.Бүгінгі

сайыс сабағын 3 турға бөлдік.

1-тур. Бәйге

Бәйге турында

алтын сандықшадағы 10 сұрақ беріледі.Әр сандықшада екі есептен болады.Әр сұрақтың

дұрыс жауабына смайлик беріліп отырады.Әр топтың топ басшылары ортаға шығып  5 сұрақтан алады.

1.Тіктөртбұрыштың

периметірін қалай табамыз? (Р әрпімен белгілейміз,қабырғаларының ұзындықтарын қосамыз.)                             2.1метрде неше см

бар? (1м-100см)                                                            

3.1м артық па, 5дм артық па? неге?(1м артық)                                          4.2сағ+10мин. дегеніміз

неше минутқа тең? (130мин)                                   5.1сағ

20мин-неше мин бар?                                                                  

6.70мин-неше сағ неше мин бар?                                                             7.90мин-неше

сағ неше мин бар?                                                           

8.68сек-неше мин неше сек бар?                                                                 

9.100сек - неше мин неше сек бар?                                                             10.1сағ-неше

мин бар?(60мин)

Алтын сандықтың

2-ші тапсырмасы.

Амалдарды баған

түрінде орындау.56+28; 70-46, 100-82;39+27;                     93-79;18+79;

Көз жаттығуы. Көзімізді жұмамыз. Мен 10ға дейін санаймын, он дегенде

сендер көздеріңді ашасыңдар.

Сергіту сәті:

Оңға,Оңға түзу

тұр,

Солға,солға түзу

тұр.

Артқа қарай бір

адым,

Алдыға қарай

бір адым.

Жоғары төмен қарайық

Орнымызды

табайық.

2-тур.Көкпар

Әр топтың топ

басшысы күміс сандықшаның ішінде жатқан тапсырманы алып,өз тобымен бірлесе

отырып шығарады.Ойлануға 2мин уақыт беріледі.Бұнда сөзді есеп беріледі.

1.Қораптан 5қарындаш

алынғаннан кейін,онда тағы 7 қарындаш қалды.Қорапта неше қарындаш болған еді?

2.Бумада 12шар

бар.Бірнеше шар үрленгеннен кейін, бумада 7шар қалды.Неше шар үрленді?

Күміс сандықшаның

екінші тапсырмасы:

Теңдеулер шешу.Күміс сандықшаның ішінде жатқан тапсырманы әр топтан бір

оқушыдан шығып ,тақтада орындайды.

а+16 -

9+20            б-75  64-56

3-тур.Логикалық

тапсырма.

Қола сандықшаның

ішіндегі шешуі мен жауабын

табу керек.

1.Шөпте қояндар

тығылып отыр,тек 10құлағы ғана көрініп тұр.Қанша қоян тығылып отыр?(5қоян)

2.Ауылда 4күн,

4түн боран соқты. Неше тәулік боран соқты?(4тәулік)

3.50саусақ көріну

үшін неше баланың қолы керек?(5баланың)

4.Бір топ үйрек

ұшып барады,олар барлығы 5, біреуі жерге қонса, нешеуі қалады? (1,қалғаны ұшып

кетеді)

5.Жіпті үш бөлікке

кесу үшін неше рет кесу керек?(2рет)

6.Екі анасы,екі

қызы, әжесі немересімен барлығы неше адам? (6)

Қорытынды бөлім: Белсене қатысқан оқушыларды мадақтау.

Ғылымның сырын ұғына,

Шығыңдар білім шыңына. Ұқыптылықпен зеректік, Жеткізсін сіздәй өренді

Математика сырына!-дей келе,сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалау.Стикерлерді

смайликтерге жапсыру.2.Үй тапсырмасын тексеру.

 

 

Просмотров: 356


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст